STANDARTLARA UYGUNLUK
- FAA:A-1200,E982 şartlarına genel konsepte uygundur.
- ICAO:Annex 1, Cilt Aerodrone Design Manuel bölüm 4’e uygundur.
- NATO:STANAG 3316’a uygundur.
KULLANIM ALANLARI
- Cat I,II ve III koşullarında yüksek takat yaklaşma armatürü olarak,
- Cat I,II ve III koşullarında yüksek takat eşik ve yüksek takat yan bara armatürü olarak,
- Pist sonu armatürü olarak.
ÖZELLİKLER
- Montaj kolaylığı 2” boru manşon üzerine kırılabilir kaplinle veya 2” boru-direk üzerine monta edilebilir.
- Bakım istemeyen konstrüksiyon alüminyum gövde ve optik aksam ,yüksek sıcaklığa dayanıklı conta, kablolar ve ön cam, paslanmaz çelik cıvatalar kullanılmıştır.
- Arkadan ampul değiştirme reflektör ve ön cam sökülmeden arkadan kolaylıkla ampul değiştirilebilir. Ön odaklanmış, Pk3od duylu kuvars halojen ampülü değiştirmek için özel bir takım da gerekmemektedir.
- Optik açı ayarı karşılıklı iki cıvata ile sağlıklı bir şekilde yapılabilmektedir.
- Enerji tasarrufu yaklaşma için 150W, EŞİK İÇİN 200W ve pist sonu için 45W’lık ampuller ile sağlanır.
MONTAJ
- 2” dirsek üzerindeki manşona kırılabilir kaplin ile monte edilebilmektedir.
KONSTRÜKSİYON
1) Ön halka,
2) Sıcağa dayanıklı silikon kauçuk conta,
3) Ön camı ( renkli ya da şeffaf ),
4) Anodize edilmiş parlak reflektör,
5) PK30d duylu, ön odaklanmış kuvars, halojen ampul veya LED modül,
6) Sıcağa dayanıklı iç bağlantı kabloları,
7) Konektör,
8) Alüminyum döküm üst gövde ve ampul kaidesi,
9) Arka kapak,
10) Kısa devre rölesi için boşluk ,
11) Açı ayar vidaları,
12) Sabitleme vidaları,
13) Kırılabilir kaplin,
14) FAAL-823’ e göre sekonder fiş.