STANDARTLARA UYGUNLUK
- FAA:AC 150/5345-47A L830 ve L-831’e uygundur.
- ICAO:ICAO şartnamelerine uygundur.
- IEC/EN 61827 standartlarına uygundur.
KULLANIM YERLERİ
- Hava meydanları pist aydınlatmasında seri devrelerin beslenmesi için kullanılmalıdır.
ÖNEMLİ ÖZELLİKLERİ
- Seri aydınlatma devrelerinin primerleri bir sabit akım regülatörüne , transformatörlerin sekonderleri ise meydan aydınlatma/ heliport armatürlerine bağlanmaktadır. Bu şekilde primer ve sekonder devreleri izole edilerek, çalışan personelin güvenliği sağlanmış olur.
- Kısa devre, tam yük ve açık devre gibi durumlarda izolasyon trafosu zarar görmez.
- Neopren kauçuk dış kılıf ile kaplanarak yalıtkanlık ve su geçirmezlik sağlanır.
- Toprağa direkt olarak gömülebilir.
- Fiş ve prizler yardımıyla çok kolay bağlantı yapılabilmektedir.
MEKANİK ÖZELLİKLERİ
- Tor şeklinde düşük kayıplı yönlendirilmiş silisli sacdan imal edilir. Primer ve sekonder kablolar çift izolasyonlu emaye bakır bobin telinden imal edilmiştir.
- 0.60m-6mm-5kV primer kabloların uçlarına Tip I Stil 2 fiş ve Tip 1 Stil 9 priz neopren kauçuk ile kaplanmaktadır.
- 1.20m-2×2,50mm sekonder kabloların uçlarına Tip II Stil 8 priz neopren kauçuk kaplanmaktadır.
- Transformatörler kesintisiz çalışabilme özelliğine sahiptir.
- Transformatörler tuzlu su, akaryakıt, ozon gazı, madeni yağlara ve -55 – +65C arası ortam sıcaklığına dayanıklıdır.
ELEKTRİKSEL ÖZELLİKLER
PARÇA NUMARASI |
TRAFO GÜCÜ (W) |
PRİMER AKIMI (A) |
PRİMER GÜÇ FAKTÖRÜ (ASG) |
VERİM (ASG) |
SEKONDER AKIM (A) |
YÜK (Ω) |
AÇIK DEVRE GERİLİMİ (V) |
BRS-İT-084-25 | 20/25 | 6.6 | 0.95 | 85 | 6.53-6.67 | 0.69 | 20 |
BRS-İT-084-45 | 45 | 6.6 | 0.95 | 85 | 6.53-6.67 | 1.03 | 20 |
BRS-İT-084-65 | 65 | 6.6 | 0.95 | 85 | 6.53-6.67 | 1.49 | 30 |
BRS-İT-084-100 | 100 | 6.6 | 0.90 | 90 | 6.53-6.67 | 2.30 | 40 |
BRS-İT-084-150 | 150 | 6.6 | 0.90 | 90 | 6.53-6.67 | 3.44 | 60 |
BRS-İT-084-200 | 200 | 6.6 | 0.90 | 90 | 6.53-6.67 | 4.59 | 70 |
BRS-İT-084-300 | 300 | 6.6 | 0.90 | 90 | 6.53-6.67 | 6.89 | 110 |